Balení obsahuje díly pro stavbu modelu, které jsou nabaleny v jednotlivých sáčcích, 2x nenabarvené karoserie (elektro, nitro), sadu disků. Součástí jsou rovněž díly pro možnost zástavby na elektro i spalovací nitro motor. Návod CZ a vícejazyčný obrázkový návod EN, DE, FR, IT. Pneumatiky, elektronika, motor nejsou obsahem balení. Charakteristika: Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání od Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, vylepšená verze 2.0 s možností zástavby spalovacího nitro... Celý popis
Koupit za 21 533 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Losi Racing TLR 8ight-X/E 2.0 Combo Nitro/Electric Buggy 4WD Race Kit TLR04012 1:8
Doprava:
zdarma
Skladem
21 533 Kč
Koupit za 21 533 Kč
Losi Racing TLR 8ight-X/E 2.0 Combo Nitro/Electric Buggy 4WD Race Kit TLR04012 1:8
Doprava:
zdarma
21 533 Kč
Koupit za 21 533 Kč
Team Losi Racing TLR 8ight-X/E 2.0 Combo Nitro/Electric Buggy 1:8 4WD Race Kit AS_TLR04012
Doprava:
zdarma
Skladem
21 495 Kč
Koupit za 21 495 Kč
Team Losi Racing Losi Racing TLR 8ight-X/E 2.0 Combo Nitro/Electric Buggy 4WD Race Kit TLR04012 1:8 - TLR04012 - expresní doprava
Doprava:
zdarma
Skladem
20 987 Kč
Koupit za 20 987 Kč
Team Losi Racing TLR 8ight-X/E 2.0 Combo Nitro/Electric Buggy 1:8 4WD Race Kit - TLR04012
Doprava:
50 Kč
Skladem
19 922 Kč
Koupit za 19 922 Kč
Popis
Balení obsahuje díly pro stavbu modelu, které jsou nabaleny v jednotlivých sáčcích, 2x nenabarvené karoserie (elektro, nitro), sadu disků. Součástí jsou rovněž díly pro možnost zástavby na elektro i spalovací nitro motor. Návod CZ a vícejazyčný obrázkový návod EN, DE, FR, IT. Pneumatiky, elektronika, motor nejsou obsahem balení.
Charakteristika:
Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání od Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, vylepšená verze 2.0 s možností zástavby spalovacího nitro nebo elektro motoru. Špičkové zpracování s hliníkovým podvozkem, kvalitní materiály, široké možnosti nastavení.
Původní buggy 8IGHT-X zahájila novou řadu závodních RC modelů aut TLR ® v měřítku 1:8. Nyní přichází vylepšený model ve verzi 2.0, který přebírá to nejlepší z této platformy a přidává řadu vylepšení ve všech směrech. Vylepšeno bylo hnací ústrojí, geometrie zavěšení a uspořádání šasi. S 8IGHT-X/E 2.0 závodní jezdci dosahují lepší ovladatelnosti, model lze řídit agresivněji, čímž je dosahováno rychlejších časů na kolo. Pro snadné sestavení a servis je veškerý spojovací materiál v metrické soustavě.
Díly stavebnice jsou navrženy s precizností a vyrobeny z kvalitní materiálů. Pro nízkou váhou a odolnost je řada komponentů vyrobena z hliníku, jako například CNC obráběná 3 mm tlustá deska podvozek. Zavěšení je kompletně nastavitelné. Jednotlivé polohy nastavení si můžete přehledně zapsat do poznámkového formuláře a následně upravovat.
Nitro i elektro pohon:
Chcete si postavit závodní truggy a váháte mezi Nitro a Elektro? Nevadí, stavebnice od Team Losi Racing®, 8ight 1:8 4WD, vám umožní díky obsaženým součástem, jakoukoli volbu.
Zadní nastavitelné náboje:
Zadní těhlice 8IGHT-X/E 2.0 mají aktualizované umístění čepů, které lze nastavit ve více krocích pro jemné doladění a maximální přilnavost zadní části.
Čtvercové uložení čepů zavěšení:
Čepy zavěšení byly vylepšeny tak, aby používaly čtvercové uložení, které nabízí větší možnost nastavení. Zadní otočné čepy jsou zúženy pro lepší stabilitu a vyvážení mezi předním a zadním zavěšením.
Hliníkový 3mm podvozek:
Součástí setu je podvozek o tloušťce 3mm, který je vyroben z hliníku 7075 a eloxován pro maximální odolnost. Deska podvozku je ještě odlehčena, díky hlubšímu frézování.
Držák diferenciálu:
Středový držák diferenciálu je vyroben z odolnějšího kompozitního materiálu. Integrovaný držák serva plynu je přepracovaná a s nižší hmotností.
Mechanická brzda:
Brzdové obložení bylo aktualizováno a brzdy jsou nyní volnější a poskytují lepší a konzistentnější brzdnou sílu.
Věže tlumičů:
Věže tlumičů byly odlehčeny a obsahují více montážních pozic pro nastavení odklonu kol a polohy tlumičů. Přední tlumiče jsou kratší pro nižší těžiště a s snížení naklápění.
Přístupné diferenciály:
Uložení předního a zadní diferenciálu bylo upraveno pro snadný přístup k diferenciálům, bez nutnosti demontáže částí modelu.
Karoserie:
Karoserie s kabinou ve předu je speciálně tvarovaná, aby poskytovala přítlak vzduch při jízdě. Karoserie je předřezaná, nenabarvená.
Přední zavěšení:
Inované přední zavěšení je pro zvýšení odolnosti nově vybaveno 3mm šrouby.
Univerzální poloosy:
Jak pro přední, tak i pro zadní nápravu jsou použity stejné poloosy CVA. Při použití poloos byl kladen důraz na plynulý průjezd zatáček a stabilní záběr na nerovných tratích.
Unašeče kol:
Hliníkové unašeče kol jsou šestihrany o velikosti 17mm.
Držák serva:
Držák serva řízení byl posunutý směrem dovnitř a dopředu, aby bylo dosažen lepší rovnováhy. U verze Elektro je integrován držák pro regulátor.
Systém řízení:
Řízení umožňuje nastavení geometrie Ackerman. Vylepšený servo-saver eliminuje váznutí táhla při zatížení.
Držák křídla:
8IGHT-X/E 2.0 využívá uchycení na křídle z 8IGHT-X Truggy, které nabízí různé výšky a polohy pro maximální kontrolu přítlaku.
Olejové tlumiče:
Tlumiče 8IGHT-X jsou optimalizovány a odlehčeny tak, aby se snížila hmotnost modelu. Předpětí pružin lze snadno nastavit pomocí matic.
Ramena zavěšení:
Dlouhá přední a zadní ramena poskytují skvělou ovladatelnost a stabilitu. Ramena jsou pevnější, díky základně ve tvaru nosníku.
Diferenciály:
Všechny tři diferenciály nyní obsahují pouzdra V2 HD s kompozitními držáky, O-kroužky V2, odlehčená centrální ozubená kola a převody s vysokou odolností.
Geometrie zavěšení:
Geometrie zavěšení nové generace 8IGHT-X/E 2.0 byla dále vylepšena, takže je model rychlý, svižný a ještě lépe se řídí.
Nastavení odklonu:
Nové bloky nábojů kol mají možnost nastavení odklonu až 17.5°.
Stabilizátory:
Tak jako velká auta, tak i model 8ight má na nápravě nainstalovány příčné (zkrutné) stabilizátory, který plní důležitou funkci při vyrovnávání náklonu při průjezdu zatáčkou.
Boční kryty podvozku:
Nové boční kryty podvozku mají za úkol zabezpečit ochranu funkčních součástí podvozku.
Odvzdušnění tlumičů:
Odvzdušňovací šrouby na hlavách tlumičů umožňují snadný servis a výměnu oleje.
Vlastnosti:
- Zadní nastavitelné náboje
- Čtvercové lože hřídelí ramen
- Hliníkové šasi 7075 3mm
- Brzda poskytuje konzistentnější sílu a pocit při brždění
- Hliníkové věže tlumičů s více montážními otvory
- Karosérie s kabinou ve předu
- Připraveno pro nitro i elektro pohon
- Vylepšené přední těhlice
- CVA poloosy
- Hliníkové unašeče, 17mm
- Krabička přijímače umístěna pro lepší vyvážení
- Nastavitelné řízení
- Nastavitelné zadní přítlačné křídlo
- Optimalizované tlumiče s odvzdušňovacím šroubem
- Odolnější ramena zavěšení
- Aktualizovaná geometrie zavěšení
- Větší pastorkové ložisko
- Nastavitelný odklon
- Příčné zkrutné stabilizátory
- Boční kryty šasi
- Snadný servisní přístup ke komponentům
Doporučujeme dokoupit:
K samotnému sestavení modelu z jednotlivých dílů doporučujeme:
- Sadu nářadí
- Tekutou závlačku na šrouby
- Olej do tlumičů
- Olej do diferenciálů
- Pneumatiky
- Lepidlo na pneumatiky
- Barvy na lexan
- Příslušenství k provozu auta
Varianta elektro:
Pro sestavení ve variantě elektro doporučujeme koupit:
- Střídavý motor 1900KV
- Střídavý regulátor
- Pohonný akumulátor Spektrum Smart G2 4S 14.8V LiPo
- RC soupravu
- Servo řízení S6290
- Nabíječ Spektrum S1200
- Pastorek 16T 1M 5mm
Varianta Nitro:
Pro sestavení ve variantě nitro doporučujeme koupit:
- Nitro motor s výfukem
- Přijímačový akumulátor LiIon 7.4V 3200mAh Rx
- RC soupravu DX5
- Servo řízení S6290
- Servo plynu S6280
- Robitronic nabíječ Expert LD 80 80W AC/DC + nabíjecí kabel s banánky
- Láhev na palivo
- Nitro palivo 20-30%
- Žhavící koncovka
Charakteristika:
Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání od Team Losi Racing®, 8ight-X/E1:8 4WD, vylepšená verze 2.0 s možností zástavby spalovacího nitro nebo elektro motoru. Špičkové zpracování s hliníkovým podvozkem, kvalitní materiály, široké možnosti nastavení.
Původní buggy 8IGHT-X zahájila novou řadu závodních RC modelů aut TLR ® v měřítku 1:8. Nyní přichází vylepšený model ve verzi 2.0, který přebírá to nejlepší z této platformy a přidává řadu vylepšení ve všech směrech. Vylepšeno bylo hnací ústrojí, geometrie zavěšení a uspořádání šasi. S 8IGHT-X/E 2.0 závodní jezdci dosahují lepší ovladatelnosti, model lze řídit agresivněji, čímž je dosahováno rychlejších časů na kolo. Pro snadné sestavení a servis je veškerý spojovací materiál v metrické soustavě.
Díly stavebnice jsou navrženy s precizností a vyrobeny z kvalitní materiálů. Pro nízkou váhou a odolnost je řada komponentů vyrobena z hliníku, jako například CNC obráběná 3 mm tlustá deska podvozek. Zavěšení je kompletně nastavitelné. Jednotlivé polohy nastavení si můžete přehledně zapsat do poznámkového formuláře a následně upravovat.
Nitro i elektro pohon:
Chcete si postavit závodní truggy a váháte mezi Nitro a Elektro? Nevadí, stavebnice od Team Losi Racing®, 8ight 1:8 4WD, vám umožní díky obsaženým součástem, jakoukoli volbu.
Zadní nastavitelné náboje:
Zadní těhlice 8IGHT-X/E 2.0 mají aktualizované umístění čepů, které lze nastavit ve více krocích pro jemné doladění a maximální přilnavost zadní části.
Čtvercové uložení čepů zavěšení:
Čepy zavěšení byly vylepšeny tak, aby používaly čtvercové uložení, které nabízí větší možnost nastavení. Zadní otočné čepy jsou zúženy pro lepší stabilitu a vyvážení mezi předním a zadním zavěšením.
Hliníkový 3mm podvozek:
Součástí setu je podvozek o tloušťce 3mm, který je vyroben z hliníku 7075 a eloxován pro maximální odolnost. Deska podvozku je ještě odlehčena, díky hlubšímu frézování.
Držák diferenciálu:
Středový držák diferenciálu je vyroben z odolnějšího kompozitního materiálu. Integrovaný držák serva plynu je přepracovaná a s nižší hmotností.
Mechanická brzda:
Brzdové obložení bylo aktualizováno a brzdy jsou nyní volnější a poskytují lepší a konzistentnější brzdnou sílu.
Věže tlumičů:
Věže tlumičů byly odlehčeny a obsahují více montážních pozic pro nastavení odklonu kol a polohy tlumičů. Přední tlumiče jsou kratší pro nižší těžiště a s snížení naklápění.
Přístupné diferenciály:
Uložení předního a zadní diferenciálu bylo upraveno pro snadný přístup k diferenciálům, bez nutnosti demontáže částí modelu.
Karoserie:
Karoserie s kabinou ve předu je speciálně tvarovaná, aby poskytovala přítlak vzduch při jízdě. Karoserie je předřezaná, nenabarvená.
Přední zavěšení:
Inované přední zavěšení je pro zvýšení odolnosti nově vybaveno 3mm šrouby.
Univerzální poloosy:
Jak pro přední, tak i pro zadní nápravu jsou použity stejné poloosy CVA. Při použití poloos byl kladen důraz na plynulý průjezd zatáček a stabilní záběr na nerovných tratích.
Unašeče kol:
Hliníkové unašeče kol jsou šestihrany o velikosti 17mm.
Držák serva:
Držák serva řízení byl posunutý směrem dovnitř a dopředu, aby bylo dosažen lepší rovnováhy. U verze Elektro je integrován držák pro regulátor.
Systém řízení:
Řízení umožňuje nastavení geometrie Ackerman. Vylepšený servo-saver eliminuje váznutí táhla při zatížení.
Držák křídla:
8IGHT-X/E 2.0 využívá uchycení na křídle z 8IGHT-X Truggy, které nabízí různé výšky a polohy pro maximální kontrolu přítlaku.
Olejové tlumiče:
Tlumiče 8IGHT-X jsou optimalizovány a odlehčeny tak, aby se snížila hmotnost modelu. Předpětí pružin lze snadno nastavit pomocí matic.
Ramena zavěšení:
Dlouhá přední a zadní ramena poskytují skvělou ovladatelnost a stabilitu. Ramena jsou pevnější, díky základně ve tvaru nosníku.
Diferenciály:
Všechny tři diferenciály nyní obsahují pouzdra V2 HD s kompozitními držáky, O-kroužky V2, odlehčená centrální ozubená kola a převody s vysokou odolností.
Geometrie zavěšení:
Geometrie zavěšení nové generace 8IGHT-X/E 2.0 byla dále vylepšena, takže je model rychlý, svižný a ještě lépe se řídí.
Nastavení odklonu:
Nové bloky nábojů kol mají možnost nastavení odklonu až 17.5°.
Stabilizátory:
Tak jako velká auta, tak i model 8ight má na nápravě nainstalovány příčné (zkrutné) stabilizátory, který plní důležitou funkci při vyrovnávání náklonu při průjezdu zatáčkou.
Boční kryty podvozku:
Nové boční kryty podvozku mají za úkol zabezpečit ochranu funkčních součástí podvozku.
Odvzdušnění tlumičů:
Odvzdušňovací šrouby na hlavách tlumičů umožňují snadný servis a výměnu oleje.
Vlastnosti:
- Zadní nastavitelné náboje
- Čtvercové lože hřídelí ramen
- Hliníkové šasi 7075 3mm
- Brzda poskytuje konzistentnější sílu a pocit při brždění
- Hliníkové věže tlumičů s více montážními otvory
- Karosérie s kabinou ve předu
- Připraveno pro nitro i elektro pohon
- Vylepšené přední těhlice
- CVA poloosy
- Hliníkové unašeče, 17mm
- Krabička přijímače umístěna pro lepší vyvážení
- Nastavitelné řízení
- Nastavitelné zadní přítlačné křídlo
- Optimalizované tlumiče s odvzdušňovacím šroubem
- Odolnější ramena zavěšení
- Aktualizovaná geometrie zavěšení
- Větší pastorkové ložisko
- Nastavitelný odklon
- Příčné zkrutné stabilizátory
- Boční kryty šasi
- Snadný servisní přístup ke komponentům
Doporučujeme dokoupit:
K samotnému sestavení modelu z jednotlivých dílů doporučujeme:
- Sadu nářadí
- Tekutou závlačku na šrouby
- Olej do tlumičů
- Olej do diferenciálů
- Pneumatiky
- Lepidlo na pneumatiky
- Barvy na lexan
- Příslušenství k provozu auta
Varianta elektro:
Pro sestavení ve variantě elektro doporučujeme koupit:
- Střídavý motor 1900KV
- Střídavý regulátor
- Pohonný akumulátor Spektrum Smart G2 4S 14.8V LiPo
- RC soupravu
- Servo řízení S6290
- Nabíječ Spektrum S1200
- Pastorek 16T 1M 5mm
Varianta Nitro:
Pro sestavení ve variantě nitro doporučujeme koupit:
- Nitro motor s výfukem
- Přijímačový akumulátor LiIon 7.4V 3200mAh Rx
- RC soupravu DX5
- Servo řízení S6290
- Servo plynu S6280
- Robitronic nabíječ Expert LD 80 80W AC/DC + nabíjecí kabel s banánky
- Láhev na palivo
- Nitro palivo 20-30%
- Žhavící koncovka
Parametry
Výrobce | Team Losi |
Druh | auta |
Délka | 480 mm |
Motor | s elektromotorem |
Hmotnost | 4150 g |
Měřítko | 1 : 8 |
Značka | Team Losi Racing |